czwartek, 14 czerwca 2012

Reggae

Czas na nową notkę! ;) Reggae.. do niedawna w ogóle nie wiedziałam na czym ta muzyka polega. Dopiero po pojawieniu się Bednarka zaciekawiło mnie co to właściwie jest to reggae. Teraz jest mi trochę przykro, a nawet wstyd że nie za interesowało mnie to przedtem. Codziennie odkrywam nowe piosenki. Ostatnio spodobała mi się piosenka, z resztą teledysk również do utworu Jamala- DEFTO. A Wy, co o tym sądzicie?


Nie zapominajmy o Królu Reggae. Bob Marley. Co, by było gdyby nie On? Przeraża mnie myśl, żeby nie istniała ta muzyka. Ale reggae to nie tylko muzyka.. to styl życia :)

"Ludzie, którzy próbują uczynić ten świat gorszym, nie biorą wolnego dnia"- Bob Marley.

/Kamila

3 komentarze:

  1. piosenka rzeczywiście fajna :D / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą piosenka :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń